lördag 13 november 2010

Hej igen, det var länge sen.

ja nu var det länge sen sist men nu är jag här igen. Jag tänkte passa på att gratulera två personer i efterskott här. Först mamma, hon fyllde år igår! Här kommer en bild på henne från förra jullovet då vi var ute och pulsade i sjukt mycket snö hemma. Grattis, grattis!


Nästa person att gratulera i efterskott är Martin. Han hade nämligen namnsdag den tionde november. Hm, ja och då påminde han mig om det... Ja, ja han ska ju med firas med en bild så klart, här kommer den. En helt galet fin bild tagen i somras när vi var ute på en cykeltur runt en sjö. Grattis! 




För övrigt så var det lov för en vecka sedan. Det var ett mycket bra lov, jag besökte Skara, Bredsjö och Berlin och de som bor där så klart. nu har skolan börjat igen och denna veckan har vi haft kroki, hela dagarna. det är bra att öva sig på sådant, det är ganska kul också. 

Jag tror nog jag behöver ta med en bild till i alla fall, denna är från Berlin.
Hej då, vi ses!
// M.C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar