torsdag 3 februari 2011

HEJHEJ!

Nu var det ett tag sen sist och det har ju hänt sjuuuukt mycket sen dess.. Eller? Jo det har det. Jag har ju haft fint helgbesök och vi dansade, gick på storloppis i Kalmar Folkets park, promenerade, myste och det var fint alltsammans!
Skolveckan har ägnats åt grafik, fast mest teckning för min del. jag har gjort ett tryck men det får ni se vid ett senare tillfälle. lovar.
Jag har även bränt ett till gäng med djur så de jag gjort är nu klara. dock så tror jag att det kommer komma fler någon gång.
Fotade djuren i gårdagens fina vårväder.

Vi har en sjukt fin katt på besök här i huset..
Han kommer hit och hänger ungefär
varje dag, det gör alla väldigt nöjda :)


Några av dagens teckningar, tunnbrödsbakerska och 
självporträtt. De är bakvända teckningar. Jag har rollat
en glasskiva med färg, lagt på ett papper och ritat på
det och sedan vänt det och då får man denna ¨sjyssta¨
skitiga effekt på baksidan. jag gillar't!

Tack för idag.
//M.C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar