söndag 13 februari 2011

Helg!

I fredags fick jag paket på posten, det gjorde min dag! innan jag såg det gick jag och pratade med en klasskamrat om att fredagar asså, de är så seeega. Sen ändrade jag mig helt och bara njöt av det göttiga livet resten av dagen.Tack Martin :)


Bästa paketet <3


Vägen till färjestaden och ica senare på kvällen blev ett litet äventyr i snöstorm. Vi såg inte vägen framför oss mestadels av tiden, jag har aldrig var med om liknande (missade senaste stormen här pga jullov). Det gick bra i alla fall, vi kom både dit och tillbaka och var rätt nöjda med det.

Kvällsstormen.




Lördagens väder fick mvg av mig. Det blev vår och sol och jag tog en promenad och tjuvmatade några hästar med morötter.  De är ju så goa didär, kan inte motstå.


Gulligull.

Dagen idag, typisk söndag tror jag. 
Vi säger så, för nu.
// M.C 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar