tisdag 15 februari 2011

God Kväll!

Igår fick jag finbesök, Martinbesök dvs. Det blev ett kort men grymt bra besök, det var värt :) Vi åkte till mörbylånga, gick på loppis och käkade thai-mat på finaste restaurangen Bland annat.


Jag har fått lyx post nu igen, denna gången från Lova.
Av henne fick jag en teckning hon gjort föreställande
en vänlig man. Den är bland det finaste jag sett!
Snart ska hon få en av mig med.



Vi i klassen håller nu på och förbereder helt sjukt mycket inför
en utställning vi ska ha i ett mycket litet hus i Kalmar. Den ska vara färdig 
torsdag morgon och i morgon är det Nina, Sonja och jag som åker dit
och styr upp alltihop. Det kommer bli kaos men kul!
Bilden föreställer mig och hoppare, det är dem som ska visas.



Helt sjukt, idag fick jag det som jag verkligen ville ha från 
nyckelrings automaten! hur ofta händer det lixom?!
Nä, skoja bara.. det var den jag helst inte ville ha.
En väldigt mysko råtta..

Nu måste jag säga god kväll!
// M.C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar