torsdag 17 februari 2011

hej!

Hej hallå. Igår fixades det sjukt mycket i Kalmar, det gick u sjukt bra. vi strök, sydde, hängde upp, och jag vet inte vad. Jo det vet jag.. Vi år på MAX... Mmmmm det är ju så gott och jag fick en mozzarellastick av sonja och resterna av Ninas cheddarchese dipp. helt underbart. Jag bjöd ju dom på lite götter med såklart.. Här nedan ser ni det som blev kvar. 


Efter maten var det bara att åka tillbaka och jöbba igen. Det blev sent
men det blev också fint.

Här är insidan av rotundan, alla fick ett varsitt tittskåp
i tyg i valfri färg. Det brandgula fönstret är mitt.

Och ser ut såhär...

och såhär om man tittar lite närmre.
jag kanske ger er fler bilder, jag måste bara
ta dom först.

Nu på kvälla fick jag en mössa! En mössa som sonja
stickat åt mig. Det är byteshandel som vanligt,
hon fick en kanin av mig tidigare i vintras
och då stickade hon denna till mig :)
jag e såå nöjd, det kanske syns på mitt posar kort..


Sen så har jag även pratat i telefon med min kompis Agnes, 
då råkade vi båda sitta vid datorn och då passade vi på att bildgoogla
lite.. Tex Årjäng och kyrkerud, det var kul och Agnes klickade sig
fram till denna bilden. Den är från våran folkis vårutställning.
Agnes och jag hade gjort en stor mängd med smågubbar till 
den och ställt upp i en liten "hemmamiljö". det var så fint så!


I morgon åker jag på lov, första stoppet blir Skara och efter det Bredsjö. Längtar.
Adjö
// M.C

1 kommentar:

  1. Tack för det finaste brevet i hela världen.
    Åh vad jag saknar dig och Martin.
    Puss

    SvaraRadera