onsdag 23 mars 2011

Oj Oj. Hej!

Nu var det länge sedan. Nu gäller det att ta igen, inte lite heller men jag kör på ba. Här kommer lite som hänt på senaste...





Jag har ju haft sportlov, jag och Martin var bland annat på en fet loppis,
tidan loppisen :) bäst!

vi var i Bredsjö, hej hej!

Åkte spark så fort att vi skrek högt och tårarna rann.



Var på gruvjakt...

Sen började skolan igen och vi bygger nu stora grejer..
Här är en bild på kaninen jag bygger, fast jag har
 kommit lite längre nu.

Sen fyllde min morbror 50 och det blev grillad
korv, cola och party :D

En fick tillfälle att klä upp sig litte.

Våren har kommit till öland nu, i alla fall vissa dagar
tycker jag.


Just nu har vi målar kurs, måla av en och samma
sak i en vecka... ja.. så är det. Här är en målning och en
miniatyr ask som jag täljt och målat, det var skoj!

Martin var här i helgen, det var bäst! vi kände av ölandsvåren
plockade ner utställning, åt glass, hängde i kalmar 
och myste bla. Här testar vi nya kamerans självutlösare. Mycket
 sammanbitna och fina<3 

Nu så är jag på gång igen, känner't!
// M.C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar